پت و مت
پت و مت
عکس و جوک یه هویییی باهم

سلااااام دوست جونیام یه بخش جدید

اضافه کردیم به نام

عکس وجوک یه هویییی باهم

برید لذت ببرید

.

.

.

.

.

.

میمونه از مادرش میپرسه چرا ما اینقدر زشتیم؟

مادرش میگه :

قربون اون دماغ پهن وکله پشمالو ودهن گشادت برم

خدا رو شکر کن شبیه اونی نیستی

که الان داره پست رو می خونه …

منم قربانی شدم فحش ندین توروخدا!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پراید است دیگر

.

.

.

.

گاهی دوست دارد به عزرائیل خدمت کند!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

علت اصلی کمبود خواستگار کشف شد

10درصد مردان جوان به مواد مخدر اعتیاد دارن

27درصد به نوشیدنی های الکلی اعتیاد دارن

33 درصد فاقد شغلن

20 درصد فاقد حس مسئولیت پذیری هستن

فقط میمونه 3درصد که اونا هم نامزد دارن

چیه؟حتما میگید 7درصدش چی شد؟

اون هفت درصد همونایی هستن که زیر ابرو برمیدارند و رژ بی رنگ میزنن

اینا کلا جزء مردا حساب نمیشن…

خودشون منتظر خواستگارن یجورایی

والااا 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من که میدونم چه دسته گلی به آب دادی،

میخوام از زبون خودت بشنوم !

قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیری مادرا از بچه ها در طول تاریخ 

.

.

.

.

تعجب نکنید این شهر آبودانه خخخخ

.

.

.

.

من مدرسه که میرفتم

همیشه سر کلاس به این فک میکردم

که اگه پنکه سقفی بیفته کله کیا قطع میشه 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کاش دلیل شب بیداری هایم وجود تو بود

نه بوی گند جورابت

هی برگرد ….

نه برای اینکه بمانی

نه

فقط برای انکه جورابت را هم با خودتت ببری

قرار بود عاشقانه باشه

ولی بوی جورابش نمیزاره

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پسر: دیگه خسته شدم باید از هم جدا شیم

دختر: چرا؟!!!!!

پسر: چون به چیزای مسخره گیر میدی سارا

دختر: من که سارا نیستم من الهامم

پسر: بفرما دیدی گفتم 

.

.

.

.

تموووووم شد

امید وارم خوشتون اومده باشه

دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

یه دُخـــــــی
ساعت14:01---6 شهريور 1394
اجی وبتو دیدم عالیه
موفق باشی گلم
پاسخ:ممنونم همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:,] - [Reyhaneh]

Copy right TemplateWorld